tisdag 16 april 2013

Min nya flickvän



För ca 5 månad sedan träffade jag en härlig kvinna och vi har båda fattat tycke för varandra.Hon kommer till mig varje fredag till söndag då vi umgås och har det så mysigt vi bara kan.
Men varje söndag eftermiddag innan hon ska åka tillbaka hem igen så brukar hon runka och suga av mig så att jag ska ha någonting att längta efter till nästa helg.
Hon brukar börja med att stryka med handen över min vilande kuk som såklart vaknar till liv och börjar pumpa upp sig,när kuken är tillräckligt styv så plockar hon fram den ur kalsongerna varpå hon varsamt börjar runka den.
Så småningom går hon ner med huvudet för att stoppa in min bultande stake i sin varma fuktiga mun och börjar suga på det känsliga ollonet.Därefter kör hon in hela skaftet så långt hon kan ner i svalget samtidigt som hon smeker mina mjuka ballar.
Så håller hon på till och från tills jag känner att satsen är nära att lägga an.Sist så runkar hon mig till orgasm.
När det är dags för mig att fyra av min varma sperma så stoppar hon in kuken i munnen och låter mig spruta henne djupt ner i halsen varpå hon sväljer varenda droppe samtidigt som hon fortsätter att runka mig,sedan slickar hon hela hammaren ren tills det inte finns ett enda spår kvar av min klibbiga sperma.
Hon är helt underbar min nya flickvän.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar