lördag 5 december 2009

Min fru Anette




Jag minns en kväll när jag stod och diskade efter middagen medan min fru Anette hade gått för att duscha.Hennes ungar som hon hade från ett tidigare förhållande var hos deras pappa så den här helgen var vi alldeles barnfria.Bäst som jag stod där vid diskbänken kom Anette ut ur badrummet och in i köket enbart omsvept i en frotte´handuk.
-Det var skönt att duscha.Sade hon och ställde sig bredvid mig.Du är sexig när du diskar,älskling.
-Ja,jag vet.Svarade jag.Blir då kåt ?
Mmm,det vet du.Sade hon och gav mig en blöt kyss på munnen varpå hon började smeka mitt könsorgan utanpå jeansen.Jag kunde förstås inte fortsätta med disken som jag höll på med utan lade ifrån mig diskborsten för att istället dra av Anette handduken.Då såg jag till min stora glädje att hon hade rakat bort sin yviga fittbuske vilket gjorde att bulan i mina jeans blev ännu större,jag började att smeka hennes mjuka pattar med mina blöta händer.Snart var bulan i mina byxor på bristningsgränsen vilket Anette hade uppmärksammat,så med flinka fingrar knäppte hon upp knappen och drog ivrigt ner gylfen för att därefter dra ner mina byxor ner till knäna.Hon drog ner mina kalsonger och släppte ut min styva kuk i friheten.Vi kysstes hela tiden passionerat och jag knådade hennes härliga bröst.








Anette´s varma hand masserade varsamt mina ballar vilket gjorde att pitten bultade mer och mer.Plötsligt tog hon ett stadigt grepp om staken och började runka mig i bestämd takt med van hand.Det spred sig en varm skön känsla i hela kroppen när hennes hand gled upp och ner för min köttpåle.Min andning blev allt mer ansträngd och snabbare,Anette började runka mig i samma takt som jag flåsade.Hennes hand omslöt skönt runt kuken.Till slut kunde jag inte hålla tillbaka längre utan sprutade min sats över hela diskbänken,Anette mjölkade mig helt och hållet och slutade inte förrän pitten hade sjunkit ihop som en urlakad ballong.

-Ååhh,du har så sköna händer så man blir nästan tokig.Flåsade jag tungt.
-Tack.Svarade Anette och log stort.Men jag vet att du har en underbar tunga som gillar att slicka.Anette smetade av sig min sperma med handen på min tröja varpå hon sedan röjde undan på köksbordet och lade sig på rygg därpå,hon såg på mig med sin kåta sugande blick samtidigt som hon särade brett på benen.
-Kom älskling,nu är det min tur.Viskade hon sexigt och sträckte ut sin hand mot mig.Slicka mig med din härliga tunga.
Jag slet ivrigt av mig kläderna och satte mig på stolen framför hennes nyrakade venusberg,springan var redan fuktig av fittsav...eller om det var vatten,kanske både och.Som en törstig hund började jag att lapa fitta.Hennes hud var så mjuk och len mot mina läppar.Och hon doftade av Lavender.Jag särade försiktigt på Anette´s köttiga blygdläppar och dansade med tungan runt hennes glänsande clitta.Snart var jag kladdig både på kinder och haka,jag hörde hur Anette kved tyst av vällust.Hon strök sina fingrar genom mitt hår och började jucka med höften i små korta rörelser.Då förde jag långsamt in 2 fingrar i hennes blöta vagina och började pulla henne med dem.

-Ååhh...guud.Stönade Anette ljudligt.Faan vad skönt du gör.Hon tog tag om mitt huvud och tryckte mitt ansikte hårdare mot fittan,jag fortsatte att ,suga,slicka och pulla henne om vartannat men det blev svårare och svårare eftersom hon började rulla med höften i allt större och snabbare rörelser.Anette flåsade och stönade allt högre och högre.Vid det här laget hade min kuk vilat färdigt och stod nu stor och styv mellan mina ben,redo för en ny rond älskog.
-Vänta,vänta.Sade plötsligt Anette med ansträngd andning och lyfte bort mitt kladdiga ansikte från sin drypande mussla.Jag vill ha dig nu,det är så nära för mig.
Så snabbt som en vessla reste jag mig och siktade min blodsprängda stake mot hennes ångande köttgrotta varpå jag penetrerade den med ett ljudligt smackande.Att få köra kuken i en nyrakad och nyslickad plaskblöt fitta måste vara det mest gudomliga på jorden,jag rös i hela kroppen av upphetsning när jag tryckte min grova hammare i botten på Anette.Det kittlade skönt i pungen när den daskade mot hennes hud.Det var en härlig syn att se sin stake åka ut och in i hennes trånga mus.








-Jaa,fortsätt.Anette nästan skrek av upphetsning nu.Sluta inte,det är så nära...knulla mig älskling.Anette´s pattar rullade och hoppade runt för varje juck jag gjorde.Plötsligt saxade Anette sina ben runt min midja,greppade tag om mina handleder som hon kramade hårt.Jag juckade allt hårdare och snabbare,pitten for in och ut,in och ut i fittan hennes som sög hungrigt om kukskaftet.Jag kände också att det även var nära för min egen orgasm.
Då gick det för Anette.Hon svankade upp ryggen i brygga och skrek ut sin orgasm så högt att jag trodde grannarna skulle börja banka i väggarna.
-Aaaåååhhh,ååhhh.Anette tappade nästan andan.Hon kramade mina handleder så hårt att jag trodde jag skulle få blodstopp i dem.Nu kände även jag hur det började knyta sig i magen,jag gjorde några sista juck och stötte kuken så djupt in i hennes trånga kärlekstunnel jag kunde.Anette hjälpte till med sina ben att jucka min höft så att hela köksbordet nästan brakade ihop.Då kunde jag inte hålla tillbaka längre,jag satsade och sprutade min heta sperma så djupt in i Anette som det bara gick.Igen och igen och igen.Det kändes som om det aldrig skulle ta slut.Den kladdiga satsen rann snabbt ur hennes välfyllda fitta och droppade ner på golvet mellan mina fötter.Anette släppte taget om mina handleder,sedan lät hon sina ben sjunka ner och dingla över bordskanten medans hon flåsade tungt som efter det värsta gympasset.Hon verkade nästan helt borta.När jag så småningom hade pumpat i henne den sista satsen sperma jag hade var jag tvungen att sätta mig ner på stolen och pusta ut.
Det tog en lång stund innan Anette kom tillbaka till verkligheten så jag hade gott om tid att beskåda min härliga kåta fru som låg där på köksbordet med slätrakad och nyknullad fitta,och ur den droppade färsk varm sperma sakta ner på golvet.Det hade blivit en rejäl pöl.

Till slut satte sig Anette upp och såg på mig med fuktiga ögon.
-Fy fan vilken härlig älskare du är.Sade hon och hoppade ner från bordet varpå hon gav mig en stor blöt kyss å kinden.
-Tack detsamma.Svarade jag.
-Kom så går vi till sängen och vilar oss en stund.Sade Anette och tog min hand.Jag reste mig upp på skakiga knän och följde med som en lydig byracka in i sängkammaren,och jag förstod att det skulle bli en lååång natt...men härlig !

2 kommentarer:

  1. Förra helgen låg min grannfru helt utslagen på vårt soffbord. Ur hennes nyknullade fitta rann det knullsås ner i stjärtskåran och ner på bästa mattan.

    Idag får jag köra en höger till den här kåta novellen.

    SvaraRadera
  2. Så kåta fruar som Anette skulle det finnas flera, dåskulle det inte bli så många skilsmässor. Däremot flera sexbyten mellan olika par och flera förförda tonårs killar. Fortsätt att knulla.

    SvaraRadera