onsdag 26 november 2014

Avrunkad i garderoben


Det här hände vid ett tillfälle när jag var ungefär 12-13 år.
Jag  brukade då ofta vara hos en klasskompis efter skolan några timmar innan jag gick hem till mig.Han hette John och hade en syster som hette Anna-Greta,hon var några år äldre.Hon  hade en väninna som hette Christina.
Hur som helst,den här eftermiddagen efter skolan var John och jag ensamma en stund men snart kom hans syster och hennes väninna hem.
Jag kände Christina lite grand efter som jag också kände hennes bror som var några år yngre och som jag hade lekt med tidigare.
Nåja,efter en stund bestämde vi oss för att vi skulle leka " kurragömma " i deras hus.Anna-Greta skulle räkna till 100 medan vi andra försökte hitta ett bra gömställe.Av någon anledning så råkade jag hamna i samma garderob som Christina.Det var ju nästan helt mörkt i garderoben sånär som på en liten strimma ljus som kom in genom dörrspringan.
Bäst som vi båda stod där i mörkret och gömde oss så märkte jag hur Christina trycker sig emot mig och viskar i mitt öra.
-Jag gillar dig,det kanske du inte visste men det har jag gjort länge.
Jag blev såklart en aning överraskad men samtidigt smickrad.
_Eeh...jag gillar dig med.Viskade jag tillbaka.Plötsligt känner jag hur Christina´s händer börjar smeka mig på ena låret och upp i skrevet.Nu blev jag nästan chockad,jag hade inte för ett ögonblick väntat mig att bli sexuellt " trakasserad ".
-Neej...hörru.Viskade jag och försökte att ta bort hennes hand ifrån mitt skrev men hon var envis och fortsatte att gnugga sin hand över min kuk.
-Kom igen,jag vill ju bara känna lite.Viskade hon riktigt nära mitt öra varpå hon började att pussa mig på kinden och halsen.Nu blev jag faktiskt helt handlingsförlamad,jag visste inte hur jag skulle hantera situationen och Christina´s agerande.Jag ville inte bryta mig loss och springa ut ur garderoben,då hade jag kanske verkat barnslig men samtidigt var jag helt novis på att vara intim med tjejer.Att pussa dem var den enda erfarenheten jag hade,det var ju inte så mycket att komma med.
-Okej.Viskade jag mesigt.Christina var snabb med att knäppa upp mina jeans och dra ner dem till mina knän,mina kalsonger åkte samma väg.Därefter började hon att klämma och känna på kuken.Hennes mjuka lena händer som smekte över och runt mitt könsorgan gjorde att den började snabbt fyllas med blod.Snart var den både styv och hård i Christina´s hand.
-Wow,vilken kuk du har.Viskade hon där hon nu satt på knä framför mig.Jag kunde bara se hennes siluett när hon nu började runka min styva stake.Utanför kunde vi höra hur Anna-Greta gick runt och letade efter oss.Jag försökte vara så tyst jag kunde i mörkret när Christina runkade mig med sin varma hand,det var så oerhört skönt.Det tog inte många minuter innan jag kände hur orgasmen var på väg.
-Eehh...det går för...Det var det enda jag fick fram innan jag exploderade i Christina´s hand,eftersom jag inte såg så mycket så vet jag inte var satsen hamnade men jag kände att kuken pumpade och sköt sperma rakt ut i skuggorna.Det kändes som om satsen aldrig tog slut.
-Oj,hoppsan.Viskade Christina varpå hon böjde sig åt sidan men fortsatte ändå att runka mig,hon fnissade nöjt.Så småningom slaknade kuken i hennes hand och pungen var helt tömd.Jag fick då ganska bråttom att dra upp mina brallor och knäppte dem kvickt.Christina reste sig och viskade.
-Där ser du,det var väl inte så farligt.Jag gillar din kuk,den var nice.Sedan känner jag hur hon pussar mig på munnen.
-Vänta.Viskar hon sedan.Jag går ut först...sen du.
-Okej.Svarade jag lika mesigt som förut.Christina öppnade sakta dörren och smet ut.Jag hörde hur Anna-Greta skrek " kull ",sen tog det inte många sekunder innan hon slet upp garderobsdörren och hittade mig också.Därefter var det dags för mig att gå hem och göra matteläxan till morgondagen.Jag träffade Christina många gånger efter detta men vi var aldrig mer intima utan bara som kompisar.Men jag runkade själv länge till minnet av denna händelse och kan faktiskt göra det än idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar