torsdag 14 mars 2013

Rödhåriga Carina

Under en period på hösten 1994 umgicks jag med folk ifrån Mariefred,där ingick bland annat en tjej som hette Carina.Hon var en ensamstående mamma med en son på 3 år och jag tyckte minst sagt att hon var väldigt attraktiv.Hon hade långt rött hår,lagom toppiga bröst och päronhäck.
En helg hade de bestämt att de skulle åka in till Strängnäs för att festa lite och Carina ringde mig för att fråga om jag ville komma dit.Självklart tackade jag ja till det men problemet var hur jag skulle ta mig hem igen till Södertälje på natten.
-Men det är inga problem.Sade Carina.Du kan få sova över hemma hos mig i mitt extrarum.
Så då var det löst.Jag satte mig på bussen och åkte in till Mariefred på fredagseftermiddagen,där mötte jag de andra som redan hade kommit och som redan hade börjat värma upp med öl eller grogg.
Efter många timmar av uppvärmning hemma hos Carina så var det dags att bege sig in till Strängnäs.Vi åkte med en kille som ställde upp som fyllechaffis men hans namn lade jag aldrig på minnet eftersom han bara var med oss lite då och då.Väl framme i Strängnäs gick vi på ett ställe som jag inte heller kommer ihåg namnet på men det var fullt med folk,hög musik och en stämning som var på topp.Vi beställde det vi ville ha i baren och hittade ett ledigt bord där vi satte oss.
-Åh,den här låten är bra.Utbrast plötsligt Carina till mig.Kom så dansar vi.Hon tog min hand och släpade ut mig på dansgolvet vilket jag egentligen inte hade något emot.Det var en sån där tryckare så vi lade våra armar och händer varandras höfter varpå vi började dansa.Carina doftade så gott så jag kunde inte låta bli att sniffa lite i hennes hår och på hennes hals.Ganska snart märkte jag hur kuken mellan mina ben började styvna innanför jeansen och jag tog mig friheten att pussa henne på halsen medans vi dansade.Då känner jag hur Carina lägger sina armar om min nacke och lutar sitt huvud på min ena axel,jag trycker min kropp närmare hennes för att försöka göra henne uppmärksam på min bula under byxorna.
Carina lyfter på huvudet,ser mig i ögonen och ler lite sådär busigt varpå hon lägger tillbaka huvudet på min axel och vi fortsätter dansen tills låten är slut.Men sedan blev det flera danser med Carina under kvällen av samma slag och jag försökte få till en kyss av henne men hon lät mig bara pussa henne på kinden och halsen,men trots det så höll Carina sina armar om mig och hade sitt huvud mot min axel vid varje dans.Hon hade verkligen gjort mig fruktansvärt kåt så att det nästan värkte i pungen.Jag behövde absolut få lätta på trycket kände jag.Så småningom blev det så dags att bege sig hemåt,vi hämtade ut våra jackor från garderoben och åkte mot Mariefred.I bilen blev det inte att vi satt bredvid varandra utan jag hamnade i framsätet och hon i baksätet,dessutom hade Carina lovat en kille till att han skulle få sova över i hennes soffa vilket gjorde att jag inte kände någon större förhoppning om att få knulla henne den här natten.Jag var en aning förvirrad i mina känslor för henne.När vi kom hem till Carina så tog vi en varsin öl innan hon visade oss var vi skulle få sova,den andra killen fick ligga i soffan och jag skulle få sova i hennes extrarum.Carina själv sov i det stora sovrummet där också hennes lilla son brukade sova men den här kvällen hade hon lämnat sin son till sin mamma så att hon kunde gå ut och ha lite roligt.
Nåväl,jag ställde dörren lite på glänt och tog av mig i bara kalsongerna varpå jag lade mig i sängen.Carina gjorde i ordning sig i badrummet,sedan gick hon runt och släckte alla lampor i lägenheten.Allt blev mörkt och tyst.
Jag vet inte hur länge jag hade slumrat men plötsligt vaknar jag av att någon kommer in i rummet och går fram till min säng.Då ser jag att det är Carina,hon har endast sina minimala spetstrosor på sig.
-Är du vaken ? Viskar hon varpå hon utan att vänta på mitt svar kryper ner  bredvid mig.Jag fryser och behöver lite värme.
-Okej,då har du kommit rätt.Svarar jag överraskat men glad över att hon valde att komma till mig och inte till den andra killen.
-Hoppas det är okej.Viskar hon och lägger sin arm över min bringa.Jag ville mer på dansgolvet ikväll men jag blir lite reserverad när de andra såg på...jag gillar dig också.
-Jaha,jag förstår.Viskade jag tillbaka.Vi kan väl fortsätta där vi slutade på dansgolvet då.Jag lade mig på sidan mot Carina och gav henne en blöt puss på munnen,samtidigt kunde jag inte längre dölja vad som hände i mina kalsonger.Jag märkte att Carina hade noterat att kuken började växa mer och mer.
-Absolut.Svarade hon med sitt goa leende,vi började att hångla som kåta tonåringar och jag kunde inte låta bli att smeka hennes mjuka toppiga bröst.Nipplarna var redan hårda och knottriga mellan mina fingertoppar.Hon tryckte sig närmare mig så att min bula pressade emot hennes skrev varpå hon började gnugga sitt underliv emot mitt,vi kysste varandra passionerat.Kuken blev styvare och grövre varje gång Carina rullade med sin höft mot bulan mellan mina ben.
Jag smeker sakta hennes lena hud från brösten ner över magen mot hennes små trosor,förbi hennes rullande höft och ner till de varma låren.Min hand glider upp och ner mellan dem,jag märker hur Carina andas i otakt när min hand närmar sig hennes skrev och så småningom smeker jag med handen retsamt över vulvan.Då känner jag att även Carina har placerat sin hand över min bula som nu har blivit till ett tält och masserar den ivrigt.
-Jag vill ha dig.Flåsar Carina i mitt öra.Jag är så kåt på dig.
-Jag är också kåt på dig.Viskar jag tillbaka.
Min hand letar sig nu in under hennes sexiga spetstrosor och med nyfikna fingrar börjar jag att öppna hennes blygdläppar.Gissa om hon var blöt.
Det var riktigt upphetsande att kladda runt med fingrarna mellan hennes saviga fittläppar och samtidigt höra Carinas tunga andning.Carina är inte sen med att ge mig samma behandling,hon drar kalsongen åt sidan så att min styva stake får komma ut i friska luften.Den reser sig direkt som en spänd fjäder och är redo att börja jobba.Carinas mjuka varma hans smeker varsamt mina känsliga kulor,jag känner hur blodet bultar i kuken.
Mina fingrar letar sig ner till hennes lilla kärleks tunnel och jag kan känna hur fittmuskeln spänns och slappnar av om vartannat.
-Du,jag äter P-piller så du behöver inte oroa dig.Viskar Carina och greppar samtidigt tag om mitt hammarskaft.Du får komma i mig hur mycket du vill,fyll mig så mycket du bara kan.
-Aha okej,vad bra.Viskade jag tillbaka.
Jag börjar fingerpulla henne lite smått och med tummen masserar jag hennes känsliga klitta.
-Åååh,guud så sköönt.Kvider Carina,hon rullar en aning med sina höfter.Jag för in mina fingrar så djupt in i henne som jag kan,hennes fittmuskler kniper hårt om dem.
-Snälla...slicka mig.Flåsar hon och börjar ivrigt dra av sina trosor för att sedan sära på benen så att hennes rosa ångande fitta blottades.Jag var såklart snabb som en iller mellan hennes lår och de köttiga blygdläpparna var alldeles våta av fittsav.Jag drar isär fittläpparna och börjar ivrigt att leka med tungan på hennes känsliga klitta,jag slickar och suger in den i munnen om vartannat.Carina stönar högt när min sträva tunga kittlar hennes rosa pärla.Mina kinder är alldeles blöta av både saliv och fittsav,medans jag jobbar med tungan så för jag varsamt in 2 fingrar i Carinas trånga mussla.
-Åååhh guud så skönt.Flåsar hon med tunga andetag.Jag börjar knulla henne med fingrarna.
Hennes fittmuskel kniper hårt runt fingrarna och hon gör små motjuck.
-Vänta...stopp.Flämtar plötsligt Carina.Nu är det din tur.
Vi byter snabbt plats och jag lägger mig på rygg med staken styv som en flaggstång varpå Carina greppar ett stadigt tag om skaftet,hon drar ner förhuden och blottar mitt blodfyllda lila ollon.Som en hungrig blodigel stoppar hon ivrigt in den i munnen och börjar suga.Jag känner hur hennes tunga dansar runt ollonet,då och då slickar hon upp och ner för kuken som om det vore strutglass som smälter i sommarvärmen.
-Du suger verkligen bra.Viskar jag till henne.Så jäkla skönt.
-Mmmm,tack.Svara hon och ger mig en kåt fuktig blick för att sedan åter stoppa in kuken i munnen.
Plötsligt kör hon ner kuken så långt hon kan i svalget och börjar suga med hela huvudet.Det var helt otroligt skönt.Carina suger och runkar,suger och runkar mig tills jag är på bristningsgränsen av att explodera.
-Vänta lite.Flåsar jag ansträngt.Jag vill inte komma än.
-Var det nära ? Frågar Carina och ger mig ett busigt leende.
-Joo.Svarar jag med torr mun.
Carina kryper upp till mig igen och vi omfamnar varandra och börjar kyssas passionerat,det ger mig lite tid att lugna ner min bultande kuk en aning.Men det går förstås inte att undvika att pitten hamnar mellan låren på Carina där den nosar henne i skrevet.Carina gör små juckande rörelser med höften så att kuken glider fram och tillbaka längs hennes fuktiga springa.
-Jag vill ha dig nu.Viskar Carina till mig.Därefter vänder hon på sig och vänder sin härliga päronhäck mot min styva påle,hon särar stort på benen och riktar in sitt underliv mot ollonet varpå jag sakta och varsamt stöter in min grova knullpåk bakifrån bit för bit djupt in i hennes trånga kötthål.Hon är så våt av fittsav att den glider in utan problem.
-Aah, vad du är skön.Stönar jag tyst.
-Mmm,du med.Stönar Carina tillbaka.Jag greppar tag om hennes midja och börjar knulla henne i ett lugnt tempo,fittmusklerna kramar skönt om hammaren när jag stöter den djupt in i henne.Carina blundar och kvider tyst av vällust när kuken går i botten.Efter några minuter ökar jag takten och stöter hårdare med höften,mina händer greppar hårdare om hennes midja och jag känner hur sperman gör sig redo att fyra av en explosion djupt in i Carina.Jag stönar allt högre och snabbare,hennes fitta kramar hårdare om min pulserande kärlekskanon.
-Låt det gå.Flåsar Carina ansträngt.Låt det gå bara.
Precis när hon säger det så exploderar jag i en otrolig orgasm och skjuter kaskad efter kaskad av het sats in i hennes röda mus.Jag känner hur sperman pumpar genom kuken,det är en otroligt härlig känsla.Carinas fittmuskler kramar hårt om skaftet till den sista droppen.Sedan fortsätter jag att knulla henne så länge jag kan innan pitten slaknar och halkar ur hennes glupska mussla,den klibbiga satsen rinner långsamt ur henne och nerför låret för att slutligen hamna i en liten pöl på lakanet som blir större och större.
Vi vänder oss mot varandra och lägger våra armar om oss,vi kysser varandra som ett härligt avslut på nattens kärleksförklaring varpå vi så småningom somnar i varandras armar.När jag senare vaknar på förmiddagen så är Carina borta men jag hör hur hon rör sig i köket och stereon är på i vardagsrummet.Jag klär på mig och går ut i köket där hon håller på med frukost till oss alla.Den andra killen sitter redan vid bordet och dricker kaffe.Vi hälsar på varandra och jag sätter mig mitt emot.
-God morgon,sovit gott ? Frågar Carina och ger mig ett stort leende.
-Jo,väldigt gott.Svara jag och ler tillbaka.
Efter några timmar är jag tvungen att ta bussen hem,jag kramar Carina adjö.
-Vi hörs.Säger Carina.
-Ja,jag ringer dig senare.Svarar jag.
Jag ringde Carina några gånger efter det men hon tycktes aldrig ha tid att träffa mig igen så till slut gav jag upp och gick vidare.Men det var en natt som jag alltid kommer att minnas,kanske är det därför som jag gillar rödhåriga kvinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar